maandag 20 januari 2014

Bue monday...valt toch mee ? ;-)

Moet bekennen dat maandag voor mij ook altijd een beetje een somber gevoel heeft.
Is dit nu omdat iedereen dan terug vertrekt naar werk of school?
Kan ook zijn...
Zelf ben ik es op zoektocht geweest om blauw...
m'n kleine hartenmeisje dat niet groter is dan een vinger mag ik niet vergeten,he ;-)
Hier is ze...duimelijntje...
Het januari quiltje van Rinske Stevens heeft ook wel blauws...
Die mag ik niet vergeten...met wat verwarmende bloemenlichtjes krijgt ons sneeuwpoppetje het best naar haar zin.

En voor als het nu nog niet blauw genoeg word...
wat blauwe stofjes?
Hier lapjes om nog een duimelijntje te maken...
En nog wat lapjes die momenteel een beetje in winterslaap zijn en o zo blij zijn om ook es tevoorschijn te mogen komen.





De kreten en het gekwebbel waren weer van jewelste...
Wat hadden die weer veel te vertellen...
Moet bekennen dat ikzelf ook al meteen een heel stuk blijer werd.
Picognito...die ligt tussen z'n dekentje en wacht tot de zon schijnt...
Die laat zich niets wijsmaken...
Thulientje die zo kan genieten van het samenzijn ligt hier weer lekker dicht bij mij...
Op m'n schoot met haar hoofdje op m'n arm...En kijkt zo af en toe es met een scheef oog naar me...
Die denkt nu ...als ze stopt met schrijven dan is de fun gedaan,he...dan moet ik in m'n mandje...
De malle meid...maar gelijk heeft ze want plicht roept...
Vele maandagse groetjes ...Nanske...


Geen opmerkingen: